Showing posts with label Awards. Show all posts
Showing posts with label Awards. Show all posts

Friday, January 27, 2012

* Best Lifestyle Blog of the Year *

Awak suka saya tak?
Awak Suka Blog Nurul Dhia Tak?
Awak Suka Baca Blog ni Tak?
Suka, Suka, Suka... jom Vote Blog Pink ni sebagai Best Lifestyle Blog of the Year!


Cara yang sangat mudah
~ Register dulu @ website World Bloggers & Social Media Awards 2012
~ Klik menu Category
~ Klik category Best Lifestyle Blog of the Year
~ Vote blog sereniety.blogspot.com/( kena cari, sgt byk blog2 hebat yg tercalon, rase diri ini kerdil sekali huhuhu)


Apa keistimewaan blog ni sebagai 'Best Lifestyle Blog of the Year'?
I'm the mom who makes you feel better about your parenting. A Proud Mother, Dedicated Wife, Loyal Friend & Just Like You, a Real Woman. This blog is much more than just a blog, it makes those moments u take, worth every second ^_^
So, sudi2 kan vote blog ni sebagai Best Lifestyle Blog of the Year.
Setiap undian kalian amat lah dihargai & terima kasih kepada yg vote blog nurul dhia..sayang muahs muahs!

Nurul Dhia: malu2 wat entri ni, x reti la nak melobi undi huhuhu



Wednesday, July 22, 2009

* Award Inspirasi Breastfeeding *



Award Inspirasi Breastfeeding drpd AshAnas
Sgt creatif, suka gamba kat award nih.

Maqaseh daun keladi shira kerna bg award ni yer.
Ku terharu bangat.

Tak terlewat nak ucap tahniah kerna berjaya full bf anas!
I'm proud of U dear..muaah :)


Friday, May 15, 2009

* Awards!!! *

Award dr Connie
The rules:

1. Copy award di atas utk diletakkan di blog anda
2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie
* Opismate dok sebelah daku jek
* Cool sokmo dan happy go lucky
* suka shopping..mcm daku
* kaki blog dan bergosip cam daku
* Anak ke-2 dr 2 beradik

3. Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya
* Sudah berkahwin
* Mempunyai sorang putera
* Bekerja di Cyberjaya
* Suke Shopping/window shopping
* Suke gossips bkn ngumpat tau
* suka makan..tp badan xnaik2..huhuhu
* Anak ke-1 dr 12 orang adik beradik
* Perangai cam kebudak2an...ceria gitu
* Surfing, surfing, surfing
* Obses ngan breastfeeding...berusaha bf ..amin

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka
ku pilih kalians sume!!!...kern kalians sume sgt ku sayangi...muaaaahs





Award dr Linda


RULES

Letakkan logo award ini di blog anda.
Anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.
Pastikan anda menyatakan penghargaan anda melalui 'backlink' blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.
Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.
Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.



Friday, April 17, 2009

* Undi lah Aku!! Pilih lah Aku!!! *

Kalians!!!
Minta pertolongan undi la diriku ---> SUPERMUMMY AMAZING BLOGGER AWARD.
Terkejut + terharu kerana diriku tercalon dlm senarai 60 nominees for the Supermummy Amazing Blogger Award
Thanx supermummy kerana sudi mencalonkan blog pink ku inih.
Nak kena tempah baju lip lap lip lap nih...hihihi.

Senang jek, sambil lepak2 sini kalians click kat banner nih.
Klik sekali, 2 kali, berpuluh2 kali pun xpe.
Tapi mesti klik
Hari2 tau.
Klik jek xyah bayar pape..percuma..ekekek



http://malaysiansupermummy.blogspot.com/

Muaaaaahs...sayang kalians sume...jgn lupe undi la daku!!!!


Sunday, March 29, 2009

Award cute nih dr Ibu_arifa .

Tahniah ibu arifa berjaya capi diploma breastfeed!!! (exclusive bf 6 month)
Thanx bg award nih, ku hanya membantu yg termampu.
Teruskan usaha murni mu bf Dalila selama yang mungkin.
Chaiyok! chaiyok!