Monday, April 20, 2009

* Main sergah-sergah ngan Feez *

Kalu ibu main masak2 kat dapo, feez main sergah2 ibu kat dapo.
Sape nak join main sergah2 ngan feez..angkat tangan!!!

video

Sampai terlompat2 feez sergah ibu.
Bukan ibu jek kena sergah camtu, abah n mak lang pun.
Baik2 feez, kang tersangkut dagu bengkok tuh kat palang tu plak...huhuhu


17 DiNg DoNg!!!:

Ummi Salsabila said...

huhu.pandainye feez.cutenye ibu & feez men sergah2.comella feez.geram..ibu pon excited men sergah2.oh.terkejut!!

T.u.Y.a said...

comel betul bile dia jelir lidah tu..

tingat lak anak Tuya dulu,masa umur setahun setengah,setiap kali nek keta,berselisih ngan lori ke mesti dia cakap.."ejut nye!!!"(sambil gosok2 dada dia)..bayangkan la setiap kali nampak lori dia akan wat mcm tu..pastu ajak Tuya joint sekali wat,letihhhhhhhhhhh mama..heheh..kenangan tul..

NuRuL DhiA said...

@8783769984495487378.0
mmg sonok kalu ari2 dpt main ngan anak ibu nih

NuRuL DhiA said...

@6435419929172049331.0
alalala, chumelnye anak tuya siap urut2 dada lagi tuh... cepat masa berlalu kan, feez pun da nak masuk setahun rase baru jek lahirkan dia...da besa upernye anak ibu nih

WeBViDeOKLiP said...

comel nyerr

Sayang.Ibu said...

Kawan-kawan...
silalah ke blog baruku

http://mypreciousever.blogspot.com/

blog lamaku dilanda masalah..huhuhuu...
Thanks...

"Intan Sayang Ibu"

alyyani said...

comel sgt!

NuRuL DhiA said...

@WeBViDeOKLiP
chumel cam ibu nye kan kan kan

NuRuL DhiA said...

@Sayang.Ibu
ok intan ku da tuka link kamu tuh

NuRuL DhiA said...

@alyyani
ish..malu daku ..chumel yek??

Mummy Dasy said...

lahai comeynye...

[-suziey-] said...

hohohoh..pandainye feez main sergah2..ibunye jg2 jgn tercampk sudip udah..ekeke:D

ChLoE said...

wahh...mak ngah nak men gakkkk!

NuRuL DhiA said...

@Mummy Dasy
maqaseh aunti sbb ckp feez comeiii...

NuRuL DhiA said...

@[-suziey-]
sib baik ibu xde lemah jantung,,,uhuk...uhuk

NuRuL DhiA said...

@ChLoE
jom mak ngah kite men!!!

ibu_arifa said...

alamak..baru sempat tgk video hafiz ni..kelmarin tak sempat.. best nya dia main mcm tu.. buat saya tergelak2 sampai kuar air mata lah.. bersungguh2 nak sergah ibunya.. sayang feez!! kiss kiss.