Friday, July 3, 2009

* Go go go...ole ole ole..jom main bola! *

Ya tuan2 dan puan2... Feez sudah ready ngan cd ijau nye saje tanpa berbaju nak lawan bola ngan abah.

Boot merah sudah tersarung di kaki.
warm up..warm up



Kita lari dulu keliling padang..go.go.go



Feez mulakan dgn sepakan kencang...hiyaah.
abah mengejar dr belakang.



uiks, feez telajak ke mana tuh, bola kat belakang la feez.



rebutan bola berlaku antara feez ngan abah.



feez terus serang bertubi2, lari cepat feez, tendang bola tuh.



feez cuba mengelak dr abah. tepi tepi, feez nak serang nih.



hoh, bola nak masuk gol, jaga pintu gol feez, jgn kasi gol.



hiyah...kejar bola kejar!



huhuhu...pemain utama, selambe x berbaju.
jatuh baper kali pun x serik nak lari2 sepak tendang bola.
hebat anak ibu nih...JUARA!!!

video

8 DiNg DoNg!!!:

alyyani said...

waa..syok betul nengok feez main bola. dapat bayangkan sure tak tekejar ni. hehehe.. comel la feez dgn cd itu..

mama ariq said...

tak sabarnya nak tunggu ariq tendang bola....

sujaihah said...

td dah baca tanjuk..tp maner info nyer...rupa2 banyak nak letak gambar ek...hehehehhe

ala comey nyer ngan cd dia...rase nak joint je skali...dalam gamber dah nampak meriah..inikan lifr

** senyum wan sesorang tgk gambar2 yang banyak ni..hehehhe

Leen Die said...

huhh..comel bangat tgk anak bujang demo..huhuhu..bagsu2..biar dia aktifkan..wahh nie yg buat ummi rayyan tak sbr tgk rayyan berjalan tendang bola cam fezz nieee...jatuh2 bangun balik..sure pas feez main nie masa mandi kena sental ngan ibu dia nieee

cikin said...

aduhaiii comei nyer feez nih..!!! seksiii gitu.. hehehe..;P

Gieyana said...

Comeyyy....knpa x pakai baju lak yer..:D

NuRuL DhiA said...

@Gieyana

feez x bebaju sbb asyik berpeluh, sampai basah lencun baju nye. ibu biar berlenggeng ngan cd jek...masyam

Queenin Murni said...

alalala.. cutenya.. macam budak besar main bola lah! :P