Thursday, October 22, 2009

* Tersentuh Naluri Keibuanku...Subhanallah *

Kalians, cuba hayati video clip di bawah ni.
Hayati kata2, gamba2 dan lagu latar video ini.
Cukup tersentuh, cukup buatkan aku bergenang2 airmata sambil memeluk Hafeez.
Tersentuh naluri keibuanku ini...acik sensitip tau...huhuhu.
Teringat saat mengandungkan hafeez, oh..agaknye begini la hafeez (dan juga bakal anak, anak, anak, anak, anak erk ramai nye.....anak ku) dlm perut ku.
Betapa aku kagum melihat kebesaran kuasa-NYA.

Nota Jari: Rindunye saat2 itu..sambil raba2 kat peyut..belum rezeki lg :) . Jeles plak aku dgr member2 pegnen..lalala




7 DiNg DoNg!!!:

GardeniaBoy~ said...

kagum...kagum...~

Nora said...

owh.. nurul da ready utk 2nd baby yer? cool2! tunggu rejeki yer ;)
akak da dload vc nih. thx nurul coz war2kan. suke banggett.. lagu pun sesuai jer. ni yg x sabo tunggu peyut beso..

NuRuL DhiA said...

@GardeniaBoy~

Sgt2 kagum kan :)

NuRuL DhiA said...

@Nora

Kak nora, kite da meroyan nak baby gurl, huhuhu...doa2kan la cepat rezeki sampai. tahniah kak, teruja bile dpt tau akak pegnen :)

cintaKusayangMu said...

sungguh kagum ciptaan Allah..dh brape hari ni kt fb n blog sume dok tayang kisah ni...sgt2 terharu..bila tgk ni..rasa lupa sume sakit masa lps bersalin cser aritu...nk preggy lg...waawwawa...

ibu izz said...

alamak... apesal saye x nampak apepun kat tempat yg supposed ade video tu... putih background je

mana akak dapat???
emel buleh ka?? nak tgk gak...

Normaliza said...

Salam..
Terharu sangat kagum tgk video ni. Terasa pulak nak peknen lagi :)