Tuesday, December 15, 2009

* Siapa yang ajar ni??? *

Ibu xde ajar, abah pun xde ajar.
Abih tu sape yg ajar feez ni?

Tgk dr gaya feez ni, mmg x lain x bukan, Mak su balqis la ni.
Sah feez belajar dr mak su la ni...hadei.
Kuat betoi pengaruh mak su kat anak buah sorg ni.

Kalau kalians nak tau, Balqis kalu time lepak2 depan tv, suka la wat cam tu.
Mmg sejak dr dia kecik2, umo setahun lebih, cam org dewasa, bertongkat kaki camtu.
Habit bertongkat kaki di lutut, da mula diwarisi oleh anak buahnya plak....aiyoo mak su!


Sekarang feez, da mewarisi habit mak su nye plak...kemain lagi cam bos besar.


Khusyuk tgk tv, kunyah pop corn, baring2 lepak2 kaki bertongkat kat lutut...hamboi2.



"balqis tau x, feez da ikut mcm balqis, tgk tv sambil tongkat kaki kat lutut"
"yeke! mesti hafeez sangat comel berbuat begitu kan? tak sabar balqis nak tgk"

ces...







11 DiNg DoNg!!!:

lin said...

haha...bebudak ni mmgla..time umo baya2 ni apa keletah kita cepat je dia tiru...

NuRuL DhiA said...

@lin

tula lin, kena sopan santun ler, kang dia tiru aksi sopan santun kite gak

Ain said...

comel je aksi feez cam tue.. hihi...

fiza said...

Hehehe...iman pon suka buat mcm tu, mcm tuan beso (^_^)

Ruman kat kajang impian tu mcm mana? duduk ker sewakan?

sujaihah said...

hehehhe..dia rasa seronok bila buat camtu kak..heh..cute sgt,,dah cam org besar je feez ni kan..hehhehe

NuRuL DhiA said...

@Ain
comel + comot ler

@fiza
umah tu da disewakan, da masuk 3 bulan da penyewa tu duduk

@sujaihah
oh tidak! anak terunaku suda dewasa..cepat masa berlalu

fazilzura said...

ewahh kaki nye , tingi betui lerrrr..
ado le tu ikut sapa2

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

hamboiiii bergaya nye santai!!

Nora said...

comeynyer feez bersantai gitu! geram tgk =)

Connie said...

uiksss.. ada gayaaaa...

ibu izz said...

xpa.. budak laki2.. klo pompuan harus ditegue=r takut lekat sampai tua nnt!
kuikuikui..
ops, macam ade pengalaman jer acik ni eh??