Friday, January 29, 2010

* UNIC nye!!! *

Aku terjah blog adik2 aku, dan terjumpa ini...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Credit Cda & Yana

Aku dok belek2 gambo atas tuh, apsal cam kenal muka2 kat jam tuh??
Yg tuh cam muka aku, ni cam muka angah....waaaa sume muka adik2 aku kat jam tuh!!

Sangat2 sukaaaa!!!
Satu2 nye di dunia ini, tidak akan jumpe jam begini tau!!

Sedang molek la adik badik aku 12 org kan.
Masing2 dok kat tempat no jam ikut turutan.

Teka mana aku yg chumel tuh???
Dah anak sulong mesti la dok kat tempat no. 1....cute miut nye aku..hahaha.

"Balqis, skrg jam pukul bape?"
"mmm...pukul kak cda ngan abg sepui"
"huh!" terpaksa aku congak dulu cda yg ke-bape, sepui lak ke-bape...tit tot tit tot
"ooo ..pukul 8.15 kan..huhuhu"
"ha'a...8.15, pandai kakak"
"tapi kalau pukul 12 mesti muka balqis x nampak kan?"
"ha'a, jarum tu menutup gamba balqis...hmmm" alahai sian balqis

Nota Jari kelengking: Adik2 ku, apa kata kite wat kalendar plak, dalam pale da ade design cool punyeeee! Setuju????