Friday, February 12, 2010

* Fuhh...BZ nyeee *

Agak lama umah pink aku x hapdate...huuhuhu
Sesungguh nye mmg aku agak bz sejak sayangbabyibu.net mula beroperasi.
Aku xde pembantu khas, kalu ade pun pembantu x diperlukan iaitu Feez...huhuhu.
Paham2 jela camne dak kecik ni nolong kite wat keje.

Aku bz dengan stok2 baru sampai.
Terutama stok cd (cloth diapers) Coolababy.
Maka penuh la umah kecik ku ngan cd sana sini sinun.


Sekotak besar gedabak, sib baik encik penghantar sudi pikul bawa naik ke umah acik langit ke-3.
Kuat betoi encik itu panjat tangga sambil pikul kotak gedabak beso nih...huhuhu.


Feez pun teruja, siap panjat kerusi nak tgk cd2 colourful.


3 warna terbaru coolababy viola, jasmine dan Atoll...shantek chumey!


Sebahagian cd tempahan dr reseller, pemborong dan customer yg perlu dihantar segera.

Sib baik hubby sudi membantu bungkus cd2 ni.
Feez pun tolong gak, tolong duduk, pijak, lompat2 atas kertas minyak.
Feez tolong ibu kira cd yg nak di pack in, 1 2 3 4...ibu kira masuk kotak...
atu tuaa yeay! ....feez kira keluar kotak...haish.


Sibuk2 bungkus barang, aku terima panggilan dr teman bisnes.
Sue (chinese mom), pemilik You Have a Baby product call dr Germany!
Patut la aku cam pelik tgk no yg naik kat skrin tepon aku tuh.
Sambil berdiskus pasal bisnes, Sue yg sgt peramah sempat bertukar cerita pengalaman pahit manis beliau menceburi bisnes online.
Dr seorg suri rumah sepenuh masa, dan sekarang menjadi pengeluar product breastfeeding!
Ku mmg mengagumi golongan2 ini (kamu...kamu..kamu dan kamu semua!)
Beberapa tips dan kata2 semangat dr beliau amat ku hargai, thanks Sue..muahs muahs!
Hampir 40 minit , tapi sekejap je rase dpt borak2 ngan beliau.

Pejam Mata... tarik nafas dalam2...mungkinkah suatu hari mimpi ini jadi realiti...amin (^_^)

Nota Sayang baby ibu: sesiapa yg berminat untuk menjadi reseller/borong cd, jgn segan konteki daku :wink: