Tuesday, April 12, 2011

* KFC Celup *

Makanan feveret feez sama mcm hubby, KFC!!
Pantang nampak restaurant KFC, mula la feez mengajukan soklan maut kat ibu n abah "Nak KFC tak?"
Lagak macam dia nak belanja ibu n abah makan KFC...huhuhu
Menu feveret ayam goreng drumstick + colonel rice + sup.

Kalau tetiba feez x selera makan mmg umpan KFC la.
Tapi ade menu ciptaan KFC Feez yg mungkin wat tekak kalians kembang - ayam kfc celup tea o.
Sedap ke? aku pun x tau rasenye camne, tanya feez sendiri hahaha...sgt berselera hingga menjilat jari.




secangkir tea o' buatan abah & seketui drumstick KFC ori punyer!


nah tu dia, berminyak2 tea o dah mcm sup je ruper tea o, ditambah plak daging ayam yg disiat2.


walla wei sedapnye drumstick itew.


siat2 kan daging ayam tuk dicelup dlm tea o yer kalian.

video

Terlampau kreatif anak ibu sorg ni, ibu ajar celup biskut atau roti dlm tea o, feez bantai celup semua benda.
Durian pun feez mkn celup ngan tea o tau!
Cuba la resepi ciptaan feez, mungkin kalu di utarakan kat KFC agak2 diaorg terima x...huhuhu