Friday, May 20, 2011

* I'm Back!!! *

Assamualaikum u alls!!!
Rindu acik x??
Hahaha...tau mmg ade yg rindu tapi xmo ngaku...xpe2, pasni kalians layan la aku nak bebel macam2 citer sampai muntah yer.

Terima kaseh sesgt pada yg sudi jengah blog chomot ni sepjg proses menghuru hara kan blog nih.
Berpeluh2 daku cuba menyiapkan umah baru ni.
Tu la gatal xmo guna jek free template, gatai nak design template sendirik.
Saja nak tajamkan balik skill programming & coding yg da makin berkarat ~ hahaha...

Selain dr kecerewetan tuan umah ni mengubah suai blog, kekangan dr anasir luar jugak menyumbang kelembapan aku menyiapkan umah baru ni.
Antara nya ~ sila2 la bace alasan2 klise di bawah ni:-

1. Terpaksa berebut2 laptop ngan feez yg sibuk nak layan POCOYO, game car, Pingu blablabla.. ~ huaargh tensen weh!
2. Terpaksa berebut2 laptop ngan hubby yg mahu layan Maharaja lawak kat YouTube ~ akhirnye aku pun join setelah dpt tau si Amir kuar wakakaka.
3. Mood berblog hilang bile anak2 sakit ~ emosi terganggu.

Anak2 sakit???
Sian Feez & Zahra kena sakit mata, berjangkit ngan anak org kat umah babysitter.
Feez sebelah mata jek, Zahra dua2 mata kena.
Apa nak kata, makin kecik la mata anak2 ibu yg mmg sedia kecik nih.


Peace, dr budak mata tecik..


Mata kanan bengkak, 2minggu baru ok.


Mata kiri zahra bengkak teruk, yg kiri merah2 aje...sian adik :(

Berkat titisan air susu ibu, akhirnya sakit mata anak2 ibu sembuh gak...alhamdulillah :)
Tiap2 hari aku titis kan air susu kat mata mereka ni.

Bila anak2 da sihat, hubby plak kena sakit mata...aduhaii.
Hubby kena agak teruk, sampai da kena refer doc pakar mata.
Mata hubby da kena jangkitan kuman, doc terpaksa 'korek' buang selaput kat mata hubby.
Waaaaa...da macam kasim selamat aku tgk mata hubby berdarah2 ~ ngee
Pertama kali tgk air mata berdarah.
Sudah hampir 2 minggu, alhamdulillah mata hubby semakin pulih.
Tapi hubby x bagi aku tempek gambo dia sakit mate, sudah bg warning sama bini nye yg nakal nih muahaha...
Time ni la hubby join group aku & anak2, geng bermata sepet hahaha!

Nurul Dhia: Masih belum puas hati ngan ruper blog ini, mau kasi touch up lagi ~ huhuhu