Wednesday, July 27, 2011

*Ole-Ole Dari UK*

UK mana? Ulu klang? Urat keting? bukan bukan bukan.
UK = United Kingdom nun.
Mak lang c-da balik bercuti pjg.
Sekarang beliau hanya duduk di rumah sambil menggemukkan badan hahaha.



Baju2 zahra yg diborong melampau2, tapi saiz semua besar2.

Saiz baby sana sehat2 kot, tu yg x muat ngan zahra, gedobosh!
So, simpan dulu la tunggu zahra besar sikit lg.



Aku dapat minyak wangi2 idaman kalbu, SJP NYC a.k.a Sarah Jessica Parker, aktress Sex & City.
Sgt suka sbb bau friuty tutti, manis2 buah.
Memula sembur sejibik bau perfume Nina Ricci.
Tapi pd aku Nina Ricci lg manis kot.
SJP ni manis + Segar...i like it!!!
Set ni didtgkan sekali ngan body lotion & shower gel.
Shower gel sayang nak pakai, simpan dulu hihihi.
Dan paling best, cidet belanja SJP ni, tengkiu...lalala

Ole2 sampingan fridge magnet LONDON & tea london.
Magnet ni aku letak kat Mr. Reitoko.
Tea london ni rase sama jek ngan teh BOH ade ummph.


Feez dpt skuter e-men @ Spiderman.
Memula susah gak feez nak main menatang ni, jakun gitu.
Sekarang sudah laju nenong nenong!

Lagi 1 menatang, yg wat aku fenin apekah fungsi nye.
Terkial2 aku nak setup benda ni.
Dah la xde instruction, da kena buang kot masa main kat umah angah.

Tapi, feez yg genius kasi arahan kat aku camne nak setup.
"ni shini shini...bukan bukan, shitu shitu...hah pandai" hahaha sempat gak puji ibu pandai.
Akhirnye, inilah hasil nye, Roket upernye...baru ibu tauuuu!


Nurul Dhia: Baca entri BERSIH hasil kajian C-da yg xde kerja nak wat kat umah. Good Job Syahida Sahri!!