Wednesday, August 24, 2011

*Bukan Rezeki Kami ^_^*

Aku telah berjaya memenangi 2 tiket wayang Cars 2, 3D lagi tau!
Tayangan perdana nye semalam, di TGV Wangsa Walk.
Sangat seronok, mmg berhajat nak menang tiket ni tuk feez.

Saja suka2 cuba try test join contest ni.

X sangka plak menang!





Tapi malang nye x dpt p tonton, sbb hubby keje shift mlm plak minggu ni.

Hubby nak amik leave pun x bole, xde org cover.

Terpaksa la padam impian indah nak tgk Cars 2 3D ni.

Ralat gak hati, sbb xpenah tgk 3D.

Xper la bukan rezeki feez.

Ceh, yg emosi lebih ibu Feez hahaha. Feez relaks jek.
Sapa yg fanatik Cars senanye ni ?? huhuhu.



http://www.cinema.com.my/contests/contest_result.aspx?cid=222

Tapi, aku sempat sambar tiket TGV dr milkdeal, 4 tiket sekali aku sambar!
Cadang nak bawa feez tgk lepas cuti raye, tapi cam x sempat jek.

Bukankah movie selalu tayang 2 minggu je kan??

Tah aku pun xsure sbb aku bukan kaki wayang pun.
P tgk wayang tuk citer2 yg aku minat giler jek.
Nak plak da beranak pinak ni, bole kira bape kali masuk panggung.

Tapi harap sgt dpt bawa Feez tgk Cars 2....amin

Nurul Dhia: Baju raya feez 4 pasang nye adalah baju Cars wuhuuu!