Tuesday, November 11, 2008

* Tahniah! Tahniah! Tahniah! *


Syukur Alhamdulillah, akhirnye berjaya juga capai target ku tuk BF Hafeez selama 6 Bulan!
Kalian aku berjaya!
Aku berjaya !
Tahniah buat ku dan Hafeez!



Kejayaan ku ini x mungkin tercapai tanpa sokongan Hubby, keluargaku, teman2, dan kalian jua.
Wah, macam menang award Oscar plak. huhuhu..
Pelbagai cabaran dan dugaan, namun aku sendiri x sangka aku boleh lalui semuanya dgn tabah.



Azam ku seterusnya tuk BF Hafeez hingga 1 tahun, insyallah.
Aku akan meneruskan misi mustahak ku iaitu pumping di office.



Huh, hover semangat plak aku nih.

Aku akan berusaha walau apa cara sekali pun, selagi Allah beri rezeki tuk Hafeez, selagi itu ku takkan berputus asa.
Semoga azam ku ini tercapai dan kuharap kan sokongan serta doa dr kalian jua.




Breastfeeding Achievement Award Ribbons Garnet 6 months

10 DiNg DoNg!!!:

~Umi.Sufira~ said...

Tahniah Dhia! mesti happy sakan..saya pon dah rasa masa berjaya bf Sufia 6 bulan harituh..dok sengih sesorang keke..semoga mencapai target setahun..

NuRuL DhiA said...

Maqaseh umi sufira, senyum lebar sampe ke telinga sepanjang hari hihihi

NM said...

dhia..tahniah!!tak sabar pulak kita..hehe

lia said...

dhia...
tahniah...
mesti rasa hepi yg x terhingga kan...
InsyaAllah d permudahkan laluan utk sampai 2tahun sekurang2nya...
amin...

NuRuL DhiA said...

Lovelymummy & lia >> mqaseh xterhingga. Doakan la yer. amin

Emma said...

chaiyok2!!!

-mama emma-

Rai said...

Tahniah nurul dah sampai bln
saya pun duk menghitung hari..22.5.08 ni baby dah masuk 6bulan..
tapi baby dah start mkn 5 bln 1 minggu sbb kat nurseri dia macam lapar so penjaga suapkan dia nestum + ebm..

NuRuL DhiA said...

mama emma >> yeah!! chaiyok2 bersama ku jua..huhuhu

rai >> wah, da x lama da tuh. ok gak bg awal2 pun mkn. janji baby x tolak ASI yerr..

ratna said...

tahniah..tahniah..

Nieza Ishak said...

tahniah ...

Zulaikha another 2month to gooo ... goo gooo gooo