Tuesday, January 13, 2009

* Hafeez's Play Time *

Seminggu sebelum sekolah bermula, kami balik pahang sbb nak hantar si kembar.
Kebetulan ade membe sekolah aku kawen.
Sekali harung la kata orang.



Tapi malang nye, sampai kat umah kenduri, baru sedar kamera ku tertinggal.
Ni gara2 mak su la nih, amik gambo Hafeez pastu xletak balik dlm beg aku.
Tak dapek nak bergambo sakan ngan membe2 sekolah yg dtg, time nila baru semua berkumpul.
Sib baik bole menumpang kamera Mieza.




Yeah! Geng Mak2 bergambo ngan pengantin.

Chantek Cik ..eh..Puan Ida kite nih, berseri2.
Teringat plak zaman ku jd ratu sehari...huhuhu.

Selamat Pengantin Baru Ida & Hubby!
Moga2 berkekalan hingga akhir hayat.
Cepat2 la wat baby, bole join kitaorang plak pasni.

Berbalik pada tajuk, Hafeez's Play Time!
Hadiah Toys dr Mommy Iki aritu, Hafeez bawa balik kampung, nak main ngan mak su.
Seronok beronok2 Hafeez main toy ngan mak su.
Mak su cam biase sgt rajin snap gambo Feez.
Ni sume gambo2 yg mak su amik guna camera ibu (sampai lupe nak masuk balik dlm beg ibu..sgt geram).



Feez sgt suka geget batang pokok tuh.
Basah lencun di isap2 di geget2 sekuat sesuka atinye.



Tgk tu, sampai bulat2 terjegil2 matanye menikmati batang pokok tuh

Ku xtau la betul kah cara main toys ni.
Tapi sesapa yg main mesti di sangkut2 diletak2 kat Hafeez cam tu.
Agaknye betul la kot cara main toy nih..huhuhu.



Tapi Hafeez cam biase kalian, Feez xkisah......
Feez redha diperlakukan sebegitu..huhuhuhu




Bila tahap kesabaran melebihi had, Feez mula mengamuk la kan.
"Tidaaaaakkk...Lepas diriku..lepaskaaaaaaaaan" Ayat2 dr ibu..hihihi


Tak Lama pastu Feez Cool semula.
Tersengih2 depan Camera.

2 DiNg DoNg!!!:

CoNniE said...

haiyooo... mainan ape sangkut2 gitu tu.. lawak pun ade gaks...

NuRuL DhiA said...

Connie >> huhuhu ni namanye mainan sesuka ati kak connie. hihihi