Sunday, March 15, 2009

* Si merah kena hentam!! *

Kejadian ni bulan lepas, kat PJH, putrajaya.
Aku tgh sibuk nak parking keta, sekali .....
GEDEGANG!!
Bergegar Si merah, terkejut aku.
Rupernye, ade wira nk kuar parking xperasan keta aku kat belakang dia.

Waaaaa... mati la mak kena bebel ngan hubby.
(sbb ni keta hubby...huhuhu)

Dah la bawak hafeez skali masa tuh.
Sib baik Feez cool jek x terkejut ke ape.
Kalians tgk la ruper Si Merah...cian ia....







Kemek pintu belakang sebelah pemandu.
Haiiiyoo.. memula aku igt aku yg salah, bersungguh2 aku minta maap ngan akak tuh.
Pastu akak tu ckp salah dia, keta dia xde pape cuma calar2 kat bumper.
fuh..lega la bile tau bukan salah aku.

Dan aku yg gabra terlupa nk mintak ganti rugi kat akak tuh.
waaaaa....sengalnye...!
harus la berbakul2 bebelan hubby bile tau aku xminta ganti rugi.
Biarkn akak tu blah cmtu jek.
Sungguh ku xterigt langsung, bile akak tu blah baru aku terigt apsal la aku x mintak ganti rugi ngan dia!

Hmm..benda da jadi, 1st time berlaku kat aku.
So, pasni mmg kena berigt la.
Cian Si merah, kemek suda kamu.
Tak pe, tunggu durian runtuh jatuh menimpa ku, nnt ku anta repair kamu ye merah.



5 DiNg DoNg!!!:

CoNniE said...

pengalaman pertama... huhuh... pasti gabra/panic.. takpe la wahai merah..

Mummy Dasy said...

pernah jadi tapi kat bumper bertong² kena bebel ngan Mr.HUbby... xpe nnt leh bikin..

Nora said...

kalo dah gelabah, mmg x hingat ape... blajo lar dr moralnye.. hehe!

NuRuL DhiA said...

Kak connie,
sgt gabra, rase nak nanis jek masa tu. diriku ni mmg ala penakut tp berani kalu bawa keta. kamu pun tau kan..hihihi

Mummy Dasy,
mau bikin xtau bile sbb nk tunggu durian jatuh runtuh menimpa ku. economoney la skrg,..gawat.

Kak nora,
huhuhu...belaja dr pengalaman kan.

aZuRa AhMaD said...

Ruginya Nurul....tapi yang untungnya..si akak keta wira tuh...takpalah..malang tak berbau