Monday, April 13, 2009

* Hafeez & Poster Kecayangan *

Masa roadtour Upin & Ipin kat alamanda lalu, ibu ade rembat poster tuk feez.
Tapi ibu peram lama dlm gobok (almari).
Sebabnye aku xtau mana nak gantung poster tuh.
dan aku bimbang feez xmo gerak2 dok depan poster tu jek nnt.

Lastly, aku dpt idea mana nak tempek poster kecayangan feez nih.
Tempat yg strategik.
Tak tinggi sgt, tak rendah sgt.
Feez pun bole sokmo belek poster tuh.
Kepala feez pun xde la sakit dongak jek tgk poster tuh kalu tempek kat tempat tuh.

Tadaaaaaaaaa....


Feez sonok, di usap2 di tepuk2 poster Geng nih.


Terjerit2 tepekik telolong feez, di shium2 poster tuh..ekekek


Yaaaa...ibu tempek kat pintu bilik tgh.
rendah jek, senang feez nk tgk.





Tiap kali lalu depan pintu bilik, feez p chium poster tuh.
Sengih2, bersorak, bebel2 mcm bercakap plak ngan upin ipin kat poster tuh.
Kalau feez ngamuk nk pujuk tunjuk jek poster tuh.
Terus diam, sengih2 kat poster.


4 DiNg DoNg!!!:

Siti @ nurie said...

alahai.....syukerrrrnyer dia kat geng tu...

CuTeMiUt78 said...

wah.. seronok la feez blh siap cium2 lagi

NuRuL DhiA said...

siti @ nurie,
peminat fanatik la katakan..hihihi

cutemiut,
huhuhu..berlumuran air liur poster tuh

norhafiza said...

fuh, ingatkan anak sy je, ngupernye ada lg peminat lagi fanatik dari anak sy kat upin dn ipin ni..feez...feez...alahai cumilnyeer... ;)

anak sy pun kalu nangis, bila pasang je citer upin dn ipin, terus benti nangis dn siap leh sengih2 lg laks...hebat tul penangan upin dn ipin ni yer...uhu...

biarpun posting ni dh lama, tp sbb sy br baca, nak gak tulis komen gak sket ni...ihi...