Sunday, April 12, 2009

* Pesta Belon Panas *

Masa pesta belon kat putrajaya aritu, aku sempat gak bawa feez p pesta tuh.
Senanya, bukan feez yg terkinja2 nak p pesta tu, ibu n abah feez jek lebih2.

Pepagi aku da bgn kn feez, dgn xmandi nye, feez terpaksa ikut kehendak ibu nih.
Ala2 jakun la aku tgk belon panas besar2 n mcm2 bentuk ade.




Chumel betui belon gajah, wana PINK!!!
Suka..suka..suka


Merak dr kayangan kah ni???


Tgk belon ni terigt cerita seram clown...ape tah tajuk nye ku lupa.
Cite mase kecik2 dulu


Feez???...xde perasaan pun.
Feez xpandang pun belon2 tuh, tp dia sibuk tgk gelagat orang ramai kat situ.




Belon yang sebelah cawan nescafe tuh, wakil Malaysia.
Tapi dr mula kitaorg sampai, kitaorg da nk balik pun x naik2.
Belon lain semua da selamat terbang n landing semula, belon Malaysia tersadai gak kt tgh padang tuh.
Tak tau la ape kesudahannya.




Oh, nampak kah kalians, pipi feez yg lebam ituh?
Cian feez...


On da way nk p parking keta, tetiba ade badut tinggi galah erk... tinggi lampai lalu.
Terkejut gak aku memula.
Terror betul badut ni berjalan atas tiang kayu tuh.
Ramai la yg tahan badut tu tgh2 jalan nk bergamba.


6 DiNg DoNg!!!:

Mummy Dasy said...

Gajah pink tu lawa..

Gieyana said...

syoknyer kan! kalau sy pon mesti p punyer..tp apakn daya..jauh ar!!

NuRuL DhiA said...

Mummy Dasy,
ku pun suka ngan gajah pink tuh. rase cam nk bawak balik..ahaks.

Gieyana,
xpe2 nnt senang2 dtg sini, bole ku jd tour guide mu yek..ekekek

~~ciklinn~~ said...

TQ singgah umah linnn yerk......
linn add link yer....


hari tukan linn gi sini tapi terawal..makanya tak dpt tgok belon2 nie.. huhuhhuuhuhuhu nak tunggu pun tak larat sbb panas bangett waktu tu...

~ As ~ said...

clown tu yg comel... ada jg tgk blog mommies lain psl belon panas ni..bestnya dpt tgk..

NuRuL DhiA said...

As,
mmg seronok nk plak benda yg kite jrg tgk, selalu tgk kat TV jek, ni dpt tgk live lg, cuma x dpt naik jek