Tuesday, June 16, 2009

* Uwaaa.... Feez Patahkan *

Uuuuwaaaaaa....
Kalians feez telah patah sesuatu yg amat ku sayangi.
Maka patah la hati ku ini seperti patahnye barang kesayangan ku inih.





Patahnye hati melihat barang kesayangan ku dipatahkan oleh feez.
Patah dua!
Waaaa! (sambil hentak2 kaki depan feez)
Feez da buat ape ni?





VCD kesayanganku...koleksi Video Clip lagu2 Hero pujaan ku, SHah Rukh Khan...Ops .. Dato' Shah Rukh Khan.
Aku sayang VCD ni, kalian nak tau aku beli masa aku matrik dulu, thn 1999.
Ini bermakna VCD ni berusia 10 tahun!
Akhirnye, riwayat VCD ini tamat di tangan anak ibu...sob sob sob
Harus la aku muncung panjang, bebel2 ngan feez.
Tapi, xde maknenya, Feez bkn faham pun....hmmm



Patah la hati...merajuk la jiwaaa...isk..isk..isk... :(




15 DiNg DoNg!!!:

fazilzura said...

lor ingat kan patah lipstik ker td ..
amboi pe cinta SRK yekk.. heheh daku pun sukoo jgk ..
try arr g carik kat kedai2 .. sure ado lg tu ..

** x pun cube salotape .. tgk leh view ke idak

NuRuL DhiA said...

@fazilzura
ekekek, sengal daku nih, cd patah nak kecoh, harus kan, mak sayang giler cd ni nyah, skrg bollywood da suram, xbyk jual vcd bollywood nih

D'Rimba said...

Alamak hindustan suka juga sayapun tapi bukan yang sekaranglah, cerita dulu banyak nilai-niali kehidupan...

~ As ~ said...

jgn merajuk jadi mcm batu belah batu bertangkup pula....heeee

NuRuL DhiA said...

@D'Rimba
ha'a citer dulu2 seronok, skrg byk pada seksi lebih2, buhsan...skrg pun da xminat nk tgk bollywood nih. da xde aura cam dulu2

NuRuL DhiA said...

@~ As ~
hahaha, daku kalu merajuk x lari hutan serah diri bulat2 ke batu belah batu bertangkup, bawa p shopping ok la balik, ilang la rajuk ku

Gieyana said...

Owhhh..kesiannya..Puteramu dh rosakkan VCD itu yer...susah kalau nk cr camtu gak tue...

NuRuL DhiA said...

@Gieyana
sedey sedey..tapi ape kan dayaku..eceh

Farra said...

salam kenai...tq undi kami ;)

Zanna_MamaBatrice said...

wawawawa...
nangis lorrr...
cd favourite plak tu

Puan Iza said...

alahai feez....nape pi patahkan cd kesayangan mama tu...kan mama dah nangis hehehhe....tak per nurul, nnt beli lain ek....:-)

CT said...

alahai kesiannya dia...

As said...

ganasnyer anak teruna sorang ni.. aper yg dia germa tuh sampai abis patah CD tuh... Shah Rukh Khan lagi...

CaMaRPuTiH said...

cian patah hati yer... xpe.. patah scr ilusi jek jgn betul2 patah kang susah lak kene masuk spital.

camner anak ibu leh patahkan? salah ibu gak.. hehehe....

~~salam kenal. minta izin link blog yer~~

niza said...

hehehee...feez sajer jek tuh patahkan...nak suh mama dia lyn dia lbh sket...hikss...