Monday, July 13, 2009

* Kan da tumpah!!! *

Hangin nye, feez main pancut2 air kotak milo.
Habis comot, tumpah n basah carpet.
Harus la ku membebel marah2 kat anak bertuah ni.
(ibu marah xpe, kalu org lain marah feez, harus tersentap ibu nnt)



tgk la ruper budak chomot nih.
Tensen nak bersih kan carpet tuh.



Hidung berhingus, baru lepas meraung kena marah ngan ibu.
Tu la, kan da kena marah.
Suka buat ibu marah tau.
Feez x cayang ibu yer...



Ade hati lg nak capai air kotak atas meja tuh.

Jenuh la gak aku menenyeh carpet, sembur fabreeze bagai.
Takut lekat bau masam susu plak.

Bila tgk feez macam ni, teringat kisah adik kembar aku (nabilah n nadiah).
Depa lg dahsyat, bancuh 1/2 tin milo yg tin paling besar tuh dalam besen bilik mandi.
milo tuh baru jek mak aku buka tin nye ( baru beli)
Masa tuh umur kembar ni sethn ke 2 thn aku pun xigt.

Tapi, kalu da p bancuh milo dlm besen sebesar tab mandi baby tuh, mau x naik darah mak aku.
Kembar mmg nakal zaman kecik2 dulu.
Penat jaga korang tau x kembar!!
huhuhu...


6 DiNg DoNg!!!:

Syima ~Mama Kyra~ said...

emm..sama je perangai cam kyra..suka tumpahkan air..huhuh

As said...

hmmm feez.. feez.. camner la leh jadi camtuh.. milo tuh kalo tumpah x kisah sgt.. yg kisahnyer nak menyental tuh... susah nak kuar ooo.. cukup tkut kalo anak² minum milo tertumpah kat baju...

sujaihah said...

fezz buli yer...fezz suka minum milo ek...sedappp

Puan Iza said...

haaa kan feez dh kena marah dgn ibu.....tu lah len kali tak mo pancut2 milo lagi tau hehehe....abis baju comot....

NuRuL DhiA said...

tula, jenuh nak nyental baju ngan carpet. ni kali ke-2, cuma kali ni feez 2kali ganda tumpahkan dr yg 1st dulu... ngamuk la daku

fazilzura said...

ni mmg normal view tuk budk2..
akil pun selalu cmni