Tuesday, November 24, 2009

* Dia Datang Lagi! Jeng jeng jeng..!*

Hohoho...sengal kah aku tetiba ngidam giler ngan prosperity sejak bln lepas?
Sengalkah aku bermimpikan prosperity tiap2 malam?
Dan sengalkah aku sanggup mencari sana sini burger oblong sbb nak lepas gian kat prosperity?

Dan akhirnye, kalians pasti sudah maklum, ketibaan prosperity burger terhebat dr Mc D!
Waaah, suka suka suka, rase nak lompat2 gimnastik bile tgk iklan kat TV.
Mcm tau2 jek aku mimpi kan kau hari2 yer.



Adei... menggiurkan betoi....huhuhuhu
Double prosperity ni yg paling wat aku gigil nak serang Mc D....grrrr.



Sos blackpepper nye yg meleleh pedas hangat menggoda nafsu lahap ku...muahahaha.
Curly fries..mmmm..nyum nyum...windu windu nak ngap kamu.

Adeh...sengal betoi rase selagi x dpt makan prosperity ni.
Cam nak pitam jek tgk gambo2 ni weh...tulun..tulun...
Tunggu la, aku akan Seraaaaaaang!!!!













9 DiNg DoNg!!!:

ibu izz said...

hihihi.. leh tanhan jugak la sengalnyer kan..
kui3.. jgn mare...

irvanqiesy said...

nurul,ble sy tgk iklan burger prosperity mesti ingt kat nurul...yg beria mengidam...huhuhu...dan sy pon turut mengidam...hahahha...

karipapsayur said...

dah keluar?? Nak!!!!

Ain said...

br je lps mkan td.. hihi..
tp sayang, kuah dia x cam dlm gambar pun.. huhu

NuRuL DhiA said...

@ibu izz

lalala...apa kan daya bile mood sengal sampai begitu la jdnye

NuRuL DhiA said...

@irvanqiesy

kalu hang tgk muka aku ni pun da ruper prosperity burger, muncung sekali xdpt balun prosperity nih

NuRuL DhiA said...

@karipapsayur

nak nak nak nak jugak

NuRuL DhiA said...

@Ain

oh my prosperity! xbole jadi ni jeles3

Nora said...

mujur lar mcD mendengar keluhan kite2 yg ngidam nk mkn prosperity burger inih! cedapnye.. nk mkn gaks!