Thursday, March 11, 2010

* Wedding of the Year 2010 *

Tahun ni mmg wedding of the year srinor family la.
Pertama kali wat kat dewan, sbb mak & abah aku da surrender berkenduri kendara kat umah masa aku ngan angah kawen dulu2 tu.
Kenduri sehari jek, penat nye berbulan2...huhuhu.
Kedua nya, sbb tahun ni mak & abah terima 2 menantu sekali gus!
So, meriah nye lebih2 la kan.
Nak plak, pakcik aku pun join sekali jd pengantin.
Nah 3 pasang pengantin weh!

Malas nak story mory pjg2, kalians layan la gambo2 majlis yg berlangsung pada 15 feb lalu, di Temerloh, Pahang.
Gambo x byk mana, sbb sume org bz ngan tu gas masing2.
Mana yg sempat aku snap la, sambil jln kan tugas sbg floor manager, cewah.


Suasana dewan & pelamin, abah aku sibuk setting camera video. credit 2 c-da


3 pelamin tesergam indah, dgn tema maroon color.


Pak anjang aku ngan isteri, menanti di bilik VIP. Akhirnye kawen gak Jang yer...sob..sob.


Yaa & suaminye, lihin. Ni watak utama ni.
Lepak2 tunggu rombongan dr seri kembangan, adik aku sepui & isteri nya.


Pari2 putih yg chumil, sedang ditacap2 oleh makcik aku.
Balqis pun jd flower girl versi muslimah..huhuhu.


Kecik nye gambo, pelamin dr kiri, pak jang aku, Yaa & Sepui.


Acara menepung tawar ketiga2 pengantin.
Jenuh la tetamu VIP kena menepung tawar 3 pasangan ni.





Acara memotong kek plak.
Sila beratur yer pengantin, ikut turn tuk potong kek..huhuhu.


Yaa & lihin potong dulu.


Pak jang & wife plak.


Sepui & syud plak potong, potong!!!

Tu je la gambo aku sempat amik.
Yg bawah ni gambo2 dr photografer Yaa, Nurul Azman
Jemput cuci mata yer kalians.














Syiok nye naik bot penambang, lama x naik bot ni.
Kecik2 dulu sokmo la p bandar/ tuition naik bot.




Eh, feez sempat gak nyelit bergambo ngan mak teh yer.


Gambo ni nampak hover plak aku menonggeng, akibat ditekan oleh hubby la ni!

Alhamdulillah selesai sudah di pihak kami.
Insyallah 14 Mac rombongan pahang ke terengganu, tuk majlis resepsi pihak lelaki pasangan Yaa & Salihin.
Semoga semua berjalan lancar, amin.