Thursday, March 11, 2010

* Majlis Resepsi Sepui & Syuhada @ Seri Kembangan *

Sambung citer adik aku sepui kawen.
Seperti biasa la, pengantin perlu di andam dulu.
Eh, laki2 pun nak kena andam ke?
Kena la... baru berseri2, naik seri pengantin, kan?
Tugas ni cam biasa la, angah la jd mak andamnye.



Get Ready tuk di tacap.



Tepek2 concealer byk2 wat cover pape yg patut..huhuhu.



Feez tecengang2 tgk ayah de kena kerja dek mak ngah.



Muka da siap, tambah lip gloss cikit, kasi seri gitu.



Ini lah hasil sentuhan angah, x byk beza, ok la da cover pape yg patut.



ceh, br konfiden skit pas kena tacap.



Mak andam pompuan tolong siapkan pakai samping bagai.
En. pengapit iaitu zaki pun bz siapkan diri, kasi macho.



Mantap giler..da macam sultan mana plak ni.





Rombongan pengantin sampai, pak pong pak pak pong!





Bersanding luar umah, kasi jemur dulu pengantin ni..huhuhu.



Silat pulut ke ni??ala2 silat mawi jek aku tgk, caya la bro.



Kalu da org johor, mesti ade tol.
penuh budak2 n mak budak nunggu kat pago nak minta tol.
Siap kena berpantun plak tuh.
Sib baik zaki terror pantun ala2 jarjit upin ipin...bedal je la.
janji pengantin lepas masuk.



Fuh, lega lepas gak tol2 tadi..amin





Baling gula2 + duit syiling!
Cepat rebut2...mak budak over rebut gak.



mak aku dpt duit syiling jek, org lain dpt gak coklat.
Rejeki mak.









Zaki mendapat permintaan dr abah aku nyanyi karaoke.
Abah aku mmg suka sore si zaki ni.
Pantang ade karaoke musti soh zaki nyanyi.
hebat, dpt tepukan gemuruh lagi tuh!!!
Bravo! Bravo!



Tahniah kalians berdua.
Semoga berkekalan hingga hujung nyawa.
Cepat2 wat baby weiii!!