Tuesday, July 27, 2010

* Projek Khas Buat SEJU *

Preggy kali ni, aku sgt rajin rasenye.
Berazam nak jahit itu ini tuk persiapan menyambut SEJU.

Weeken baru ni, aku berjaya siapkan 2 misi.
Misi 1, menjahit kain bedung chumel2 buat SEJU (^_^)
Aku borong Cotton Flannel kat Nagoya yg mmg tgh sale skrg ni.
Rambang mata nak pilih kain, kartun sume tomei2!


Dpt la 7 helai kain bedung, rase cam nak tambah lagi kot.

Bukan boleh pakai sebagai bedung jek, boleh juga dijadikan selimut baby.
Ukuran aku buat memang besar 36 x 36 inchi.
Ade yang berkenan boleh la tempah ngan acik... :wink:

Misi 2, Tukar kain alas Baby Bath Seat Cradle Chair Support yg da reput.
Baby bath seat ni hadiah mak cik aku masa Feez lahir.
Da buruk n reput sgt2 kain alas nye.
Jadi aku pun jahit la guna kain yg baru, agak mencabar bile jahit part alas kepala bentuk LOVE tuh.
Bape kali buka jahit... buka jahit bantal kecik tuh...huhuhu



Ade lagi 2 misi tertangguh.
Insyallah, sempat kot siap sebelum SEJU kuar.
Walaupun ini kali ke-2 sambut org baru, tapi aku semangat lebih wat persiapan tuk wat sendiri semua barang2 SEJU.
Masa Feez dulu aku lebih tumpukan persiapan tuk Breastfeeding.
Hinggakan persiapan lain, ala kadar je aku sediakan.
So, kali ni aku nak wat persiapan yg x sempat aku buat masa Feez dulu.