Thursday, October 28, 2010

* Orang Terbang *

Orang terbang ditujukan buat adik2 aku yana (yg bape kali tah ulang alik terbang jepun - malaysia thn ni) & c-da (futher study @ Cardiff, UK)
Tahun ni, tah bape kali pun aku x kira la jejak kaki KLIA, jemput org balik ke mesia, anta org pulang terbang, tapi sgt kerap berbanding thn2 lalu.

15 okt lalu, sekali 2 org nak terbang jauh.
Tapi timing flight masing2 lain plak, Yana Pagi2 buta (aku terpaksa bangun kul 5 pg, giler nantuk) yang C-da plak mlm2 buta... sakit pale aku x cukup tido nye pasal.


Penuh troli shopping brg2 yana & c-da tuk bawa terbang.
Brg2 itu adalah makanan yer... diulangi makanan... termasuk ikan bilis, lada kering, lada merah dan bahan masak lain.
Mak su balqis tgh enak menikmati roti yg sgt murah kata nya...huhuhu

Pagi2 buta....


Siap sedia tuk terbang pulang ke jepun.
Yg lain x ikut, sbb pagi2 buta, semua layan tido.
Aku jek terpaksa ikut sbb nak jd tukang tunjuk jln, dan terus p opis.


Hati sgt senang, suda jumpe sama si abe cayang... Pasni sila tumpu pada study n kelas hokey.

Malam2 buta.....

Turn Mak lang C-da plak terbang.
Banyak giler dugaan C-da, termasuk lah sijilnye di signature oleh Hafeez sampai berlubang2..huhuhu.
Pada awalnya c-da dpt tawaran ke New Zealand, bidang Optimetris (Pakar Mata x silap aku), bulan 2 thn 2011 terbangnye.
Tapi tetiba Mara tukar last2 minit ke UK dlm bidang yg sama.
Tu pun student sana da mula kelas, batch c-da da tertinggal kelas beberapa minggu.
Mmg kelam kabut, dlm masa 2 minggu nak settlekan Visa, pasport, borang itu , borang ini.
Ahamdulillah, sempat siap semua nye...dan terbanglah dikau ke sanaaa!




Beg2 yg penuh ngan makanan saje...kat london tgh winter, so kena byk makan...hahaha


Kali ni ramai yg datang mengantar (adik beradik aku je pun)
Maklum la 1st time pergi, ade emo2 la sikit nanis sedih2
Terutama mak aku la yg emo...huhuhu








Hafeez kena bulii!!!




Konfius, feez tgk kapal terbang atau tgk muka sendiri kat cermin tu..huhuhu


Babai mak lang ... nnt balik mesia beli ole2 tuk feez n adik yer




Mak lang nak jln jauh... windu la feez pasni



Belajar rajin2 & jaga diri baik2 di tempat org.
Igt Pesan Mak Abah yer adik2 ku.

Feez, da besar nnt nak belajar kat mana? Jepun ikut mak tam chana & ayah de sepui atau UK mak lang c-da? :)