Wednesday, October 27, 2010

* Melawat Orang Sakit tapi macam tak sakit *

Tajuk entri yg berbelit2 jek aku rase.
Kekecohan berlaku dlm family aku, bile dpt berita kawan Yana, Atip eksiden agak teruk hingga masuk ICU.
Mmg ngeri bile dgr cite pasal eksiden tu.
Ni yg wat aku seriau nak biarkan sesape dlm family aku jd penunggang motor nih.

Si Yana x puas hati selagi xdpt tgk cik abe nye, walaupun kami da update berita kat FB, telefon bagai.
Maka terbang la mak tam chana dr jepun dgn segera untuk melawat cik abe nye.
Padahal br jek seminggu lebih berangkat ke jepun lepas cuti raye pose ritu.

Pagi2 kami da bertolak ke Seremban, parent aku bertolak dr temerloh.
Sampai Columbia Asia Hospital, terus Yana serbu wad Atip...gelojoh la mak tam feez ni..huhuhu
Aku agak ngeri tgk kaki mamat ni, besi sana sini, da mcm robocop plak.
Tuan punye badan plak mulut riuh bercerita itu ini.
Tak mcm org sakit pun.

Abah aku ngan camera kesayangan nye plak sibuk nak amik gambo.
Sebelum ni parent aku dtg, Atip pengsan.
Kali ni abah ambil kesempatan nak rakam gambo kaki besi mamat ni
Apa lagi, mamat ni selambe posing mengarut dia.


Bertukar jd robocop!


Aiyooo... muka leh masuk raja lawak!






Berusaha wat peace, bhg kanan badan susah nak gerak sbb cedera di bhgian kanan badan


Kan aku ckp, x mcm org sakit pun....buat org tergelak jek.




Close up besi cucuk sana sini di kaki kanan.
Macam aerial TV jek huhuhu.

Datang nurse bawa sedulang ubat.
Elok nurse tu kasi ubat terus mamai....senyap....tido.
Kalau x pot pet pot pet mulut Atip mengusik semua org dlm bilik tu termasuk aku.


Feez n wan kepenatan berjalan tawaf 1 hospital.

Kepada Atip, semoga cepat sembuh...dan kuatkan semangat.
Igt pesan Pakcik sahri, Kalu nak jadi menantu dia x bole tunggang motor ninja lagi...huhuhu.
Simpan kat bawah umah, naik je tapi x bole jalan...hahaha.
Pepandai la ko pujuk pak mentua ko tu nnt yer.