Thursday, January 27, 2011

* 2 Budak Botak. Eh! 3 Budak Botak? *

Zahra sudah botak!
Sebelum zahra botak, ramai cakap muka zahra mcm mak lang c-da.
Tak lama pastu tukar plak, macam muka mak ngah huda la plak.
Habih tu xde langsung muka ibunye yg chomey ni ke?
Semua ckp amik muka mak sedara jek~ sentap acik tau.

'Tak per, bila zahra botak mesti cam muka kakak plak' ibu majuk ngan mak2 sedara zahra, ala2 pujuk ati sendiri

Tapi bila zahra da botak, ibu tanya lg sume org zahra ikut muka saper?
Jawapan nye.....mcm muka hafeez la plak.
Muahaha, ok la tuh, bukan muka mak2 sedara da ~ dengki betoi.


Feez suka baring sebelah adik, 'sama, sama la, sama' riuh mulut feez bgtau dia ngan adik sama


2 budak botak


Sama tapi serupa...huhuhu


Malu la, jgn puji zahra lebih2...huhuhu



Tetiba dpt mesej dr mak su balqis...
'Kepala abah sbiji mcm kepala zara. Bezanye abah xde bulan sabit je' ~ kat belakang kepala zahra ade bentuk bulan sabit, kesan bantal, rambut x tumbuh kat situ.
Hoh! atuk pun botakkan kepala gak.


Buat pertama kali nya zahra dlm dukungan atuk, pd usia 2 bln.
Atuk da konfiden nak pegang zahra.
Abah aku xkan dukung baby yg baru lahir selagi leher baby tu x kuat.
Kalians bayangkn la 12 org anak2 abah ni, lepas azankan abah mmg xkan pegang selagi leher anak2 dia ni terlentok2.
Abah seriau + takut leher baby patah kalu dia dukung hohoho.


Sama la kepala atuk ngan zahra...kan,kan,kan




Feez x bekenan betul dok dekat ngan atuk, atuk suka gomol2 ngan janggut tacam huhuhu


Zahra mewarisi topi ibu masa ibu kecik chomey dulu.
Mak aku ckp ni topi feveret aku, p mana2 mesti pakai topi ni sampai umur aku 3thn huhuhu.

Zahra mmg penyuka, pantang diagah suka sampai 'renyuk2' muka.
Paling zahra suka kalu org main 'gegar' pipi bambam nye tuh.
Mak lang c-da & mak tam chana, meh la main 'gegar' pipi zahra ni hihihi

video

video