Friday, February 25, 2011

* Secret Party *

28 Januari lalu, adalah hari di mana nurul dhia telah memasuki ke fasa baru, fasa 3 series!
ngeee sudah semakin berusia aku rupernye, tp apsal aku terasa semakin muda remaja??
mereka masih tidak mempercayai bila aku ckp umur aku 30 ... hahaha~ sapa nak jawab tu??

Tahun ini best sekali, hubby n rakan2 opismate wat secret party tuk aku dan 2 org lg opismate.
Aku pun xtau ade party, bila da petang hubby soh siap2 ikut p opis.
Hubby keje shift malam minggu tu, dan 2 org lagi opismate aku yg birthday bln January pun keje malam, sekali harung la kan.
Hoh... p opis mlm2 bawa seledup masuk anak2!
Sssyyyyyss...


Kek Secret recipe sponsor oleh en. mesa....sgt sgt sgt sedap, berpotong2 aku bedal.


Blueberry cheese cake, hamik ko sampai 2 cheese...mau berlemak badan aku pastu.


Sate Kajang, Oblong Bangi & Nasi Lemak Sg. Ramal ...nyum nyum nyum


Ini budak mmg sibuk kalu jumpa kek, mau wat deco itu kek.




3 dara pingitan ~ birthday girls, 2 mak dara iaitu aku & pn. sylvia n sorang anak dara, cik dalila.


Sudah make a wish pn. syl terkam mau potong kek.


Ayu cik dalila posing amik giliran potong kek.


Nurul dhia malu2 miow nak potong kek, acik malu ler ~huhuhu


Hero malaya, single n available, sape mau bole antar borang kat acik hihihi








pas makan wat keje cepat!!! hohoho

Terima kasih kepada semua yg sponsor jamuan kecil2an tapi meriah bangat!!!

Nurul Dhia: pasni kalu masuk guardian or watson kena p belek2 produk anti-aging, produk collagen le nampaknye~ngeee