Wednesday, July 13, 2011

*Ketemu Jua Akhirnya*

Akhirnya...Setelah hampir 2 tahun bersahabat di alam maya, x sangka bertemu jua 4 mata dengan teman alam maya, Pn. Intan Azmira.
Seigt aku perkenalan kami bermula dgn cit cat ci cat di ym.
masa tu beliau beria2 minta nasihat & kata semangat tuk bf anak ke-2 yg bakal lahir.
Alhamdulillah, beliau berjaya bf anak ke-2 sehingga capai target 2 tahun dan masih meneruskannya.
Dan apa yg aku kagum ngan beliau berjiwa kental & bersemangat mengumpul stok ebm byk giler!
Aku rase ramai ibu2 bf kenal beliau ni.


Kecik molek je orangnye, tapi berjiwa besaaaar!


Anak dara sunti manis, syura yg sgt kus semangat, rase nak tumbang acik dokong ...huhuhu


Keletah syura yg cumil bam bam ni wat aku geram nak geget budak ni.
Sib baik ibu & ayah nye ade, kalu x...hahaha



Pertemuan ini pun atas sebab aku telah ter'order' cheese tart hasil tangan beliau, yg sgt menggoda itew.
Asyik dok usha gambo cheese tart kat fb beliau, terliur la maka terus ku order wat lepas gian nak merasa sebiji 2..ekekeke.. berbiji2 senanye.


Cheese tart Blueberry, lemak, masam, manis rasenye....meleleh terigt.


Cheese tart Coklat, feveret feez, feez makan tgh nye, biskut tinggal tuk ibu...huhuhu.

Sangat sedap, sangat lazat, makan skit2, sayang nak makan rase...huhuhu
Sape berminat bole le terjah DI SINI
Confirm x nyesal, harga pun berbaloi2 ~ kena bg komisen kat acik pasni pn intan oiii... muahaha