Thursday, July 21, 2011

*Susuku!! Aaaah...aaah..aaah...sempooooot!!!*

Tgh syok lepak2 ngan zahra depan TV tetiba umahku gelap gulita.
WTH??!!
Blackout!!!
Dah la tinggal berdua ngan zahra, hubby n feez kuar bersuka ria.
Meraba2 aku cari torchlight, yg si zahra senyap jek x berbunyi.
Risau aku, maka aku jerit2 panggil zahra...terus dak kecik ni nanis meraung.
Adoooiya..kalu tau baik aku senyap jek huhuhu, mengelabah cari2 torchlight, sambil mulut riuh cuba pujuk zahra.


Dpt lampu, suluh jam br kui 10.30.
Pikir2 mungkin kejap jek blackout ni.
Aku bukan risau takut berdua dlm gelap, tp lebih memikirkan nasib susu2ku dlm Reitoko...ngeee.
Harap2 sgt blackout nye xlama.

Dlm kepanasan kami anak beranak tido berhimpit2 depan kipas kecik ni...hahaha
Bole la merasa angin sepoi2 bahasa..sampai bateri kong la kipas ni berpusing ... huhuhu.
Aku pun bukan lena tido pun, kejap2 bangun gelap, tido bangun eh gelap lg, tido bangun lagi gelap...aaa..aaa.. aaah...sempoooooot!
Bila nak ade lektrik ni!
Risau nye nasib susu2 dlm reitoko.
Kalu rosak mampus weh...1000++ oz lebih mana mau cari ganti...uwaaaa!

Tetiba kui 4.30pg, baru la terang benderang.
Terus aku bangun bukak reitoko.
Check sume susu....aaaaaaaaah....alhamdulillah susu2 sume OK, beku keras lg.
Sujud syukur aku :)