Tuesday, October 18, 2011

* Ngeee... *

Ngeee...lama sungguh upernye blog pink ni x berupdate.
Bila ade yg menegur, menjerit baru aku perasan yg aku sudah laaaaaaama x update blog.
Padahal hari2 aku buka blog ni.
Mmg buka untuk update.
Tapi....


Lebih kurang begini la situasi yg aku alami.

Terpaksa berebut lappy ngan feez & zahra, ngeeee.
Feez nak layan youtube nye.
Zahra x mo kalah nak tepuk2, hempuk2, sekali sekala mau duduk atas lappy huhuhu.
Seperti biasa, ibu la akan mengalah, save draft dgn hanya sempat menaip tajuk entri jek sudah berpuluh2 ngeeee.

Mana sempat aku wat auto publish saja.
Jadi mungkin kalians akan terbaca pasni entri2 yg dah basi yer hihihihi.
Haiish, xmo mengeluh panjang.
Aku cuba gak curi masa tuk update blog ni.
24 jam sehari xcukup tuk ibu beranak dua kini huhuhuhu.


Nurul Dhia: tensen sejak pakai BB, sudah terbiasa ngan streamyx yg lebih pantas dr BB, salah satu sbb mood mem'blog' ilang di tgh jalan... grrrr