Tuesday, September 29, 2009

* Raya 2009 - Part 1 *

Ini tahun, giliran beraya kat sabak bernam, keluarga hubby.
Kebetulan, Angah pun beraya kat melaka, umah mentua gak.
Dan kebetulan gak, tahun ni mak pun balik beraya umah mentua nye gak, kat Simpang 4, Hutan Melintang...merangkap umah opah ku la tuh
Huhuhu..tahun ni mmg giliran umah mentua masing2 la.
Villa Srinor kat Temerloh kosong tahun ni hingga raya ke-2.
Sbb kami pakat2 balik beraya Temerloh plak raya ke-3.

Raya pertama, pas sembahyang raya, p beraya umah jiran2 kat area umah family hubby jek.
Gambo pun x sempat amik, sibuk beraya n melayan tetamu yg dtg.

Raya ke-2 baru kuar jalan2 beraya umah sedara mara hubby kat Perak.
Sempat la singgah beraya umah Opah, beraya n jumpa sedara-mara belah abah.
Family aku tgh bersiap2 nak balik pahang.
Rombongan dr pahang jek da 3 bijik keta, gini le keluarga beso la katakan.


hohoho...sampai2, dpt duit raye ye Feez!


Feez sibuk belek2 sampul raya...ade bape RM ni ibu?


Singgit, 2 ringgit....kayo kayo!


Belajar main PS2 ngan ayah ndak due.


Tekan sini, pastu tekan situ..tekan lagi.


Feez da rimas ngan kopiah atas kepala tuh, sibuk nak tanggal.


Hah..ni mahal nih, feez kalu tgh tekun muncung naik tinggi lebih dr hidung..tgk!
Ikut mak aku nye stail la nih...huhuhu


Kena buli, kena ulit ngan org, feez redha je la...huhuhu





Pas beraya umah opah, zass plak beraya umah sedara mara hubby.
Fuh, sampai ke mlm beraya...penat siot.
Dah la nak ready balik pahang subuh2 nanti.
Sampai umah, siap packin barg2, makan, tido...zzzz
Kul 5 pagi gerak zass ke pahang plak.



5 DiNg DoNg!!!:

Zuhaini said...

comelnya Feez... :) banyak dapat duit raya...? :)

Mama-Miya a.k.a Jedi Hopeful a.k.a Proud Zakiah Khairani said...

comel aje dok baik2 gitu..tp tgn tu sibuk aje beria mengrobek2 benda...hehehe..

zai@umiaiman said...

lawonyer kopiah feez, byk dapat duit raya?

Mr & Mrs MonDoK said...

.;: Bestnyer dapat beraya kat Sabak Bernam... Sempat jugak beraya kat Sabak Bernam Raya ke-7 hari tu... Hilang rindu kat Atok... ::.

As said...

alahai ensem nyer feez ngan baju melayu tuh....
comei jer