Wednesday, September 30, 2009

* Raya 2009 - Part 2 *

Citer raya kat Temerloh plak weh..
Betolak dr sabak bernam kui 5 pg raye ke-3, sampai temerloh kui 8 pg.
hohoho...3 jam jek, jln clear x de keta..kejap jek da sampai..kalu x mau 4-5 jam.

Sampai2 sume org sibuk kemas2 rumah.
Yela, balik beraya kat Perak, x sempat nak kemas umah.
Biase nye sehari sebelum raya, mak da bising soh adik2 gotong-royong bersihkan umah.
Kali ni kelam kabut la skit, dlm hati berdoa xde org dtg beraya arini..huhuhu.

Tghari baru la masing2 siap nak beraya.
Aktiviti wajib, bergambo la ape lagi!
Suka..suka..suka!


Feez berposing kat basikal 'muda'.
Pantang nmpk basikal nih, sibuk ajak org naik bawa jalan2.


Kejap Ade...


Kejap xde......Feez x bape suka bersongkok kopiah bagai...tgk tuh campak jek kopiah kat lantai.

Sume da ready, siap lawa2, jenuh nunggu masing2 bersiap.
Sesi bergambar plak.
Ready...1..2...3!


skema...


Skema lagi...


Gediks skit...


Gediks Banyak...


Gediks terlebey


hohoho...gediks Hover!!!



huhuhu...musti kalian kerut2 muka tgk gambo2 tuh.
Hokay...Geng suami isteri plak bergambar.





Pas bergambo sakan, ade la sesi salam2, minta ampun, pastu sesi bg duit raye sume.
Xyah la aku letak gambo...borink lak kalian nengok..huhuhu

Abih sesi bergambo p beraya Umah sedara mara plak.
Sempat singgah sembahyang kat masjid penuh nostalgia, masjid di mana aku disahkan menjadi isteri hubby....(mode berangan2 ^_^ )
Sementara yg laki2 solat, yg pompuan gediks bergamba.
Kalians, nah beg plastik buat tadah muntah yek...hihihi








Hahaha...tersepit2 feez kena himpit2 ngan bidadari yg gediks2 nih.
Feez terpinga2 ngan perangai sengal ibu dan makcik2 nye...huhuhu




Gamba ni senanya ciplak gamba hubby masa pas nikah beposing kat peti surat usang nih.
Nak letak gamba tuh, tapi xjumpa plak cd nye, len kali la yek kalians.

Selesai solat kat masjid, terus sambung beraya lagi.


Suka pemandangan nih, area umah mak sedara aku.
Ala2 keindahan alam sekitar gitu.


Musafir di rantauan... huhuhu


Di hari raya, terkenang daku kpd si dia... cam belakon dlm videoclip raye plak.


Senang aku beraya, ramai melayan anak teruna ku yg sorang nih.
Aku sibuk makan jek ..huhuhu.


Tomei tomei...sempat jeling manja kat ayah de ngan kamera gedabak besar nye tuh.



huhuhu...terpanjang plak entri yg ni.
ikutkan semua gamba aku nak tempek.
Takut kalian x dan scroll ke bawah, terus tekan butang X plak...ekeke

Kepada pengunjung2 tegar (termasuk silent reader) blog pink ku inih, terima kasih kunjungan dan sokongan dr kalians semua.
Kita x pernah bersua muka, tapi bak kata pepatah, jauh di mata dekat sgt2 di hati.
(oh, tetiba rase touchin plak)
Selamat hari raya Aidilfitri kepada kalians semua.
Maaf segala salah silap, mana tau kot ade tulisan ku selama nih menyinggung perasaan mana2 pihak, atau ade bahasa yg kurang sopan ke kan.

Dan salam sayang dr ku...Nurul Dhia ---->--@



3 DiNg DoNg!!!:

izzahazfar said...

comel je dgn sampin tu...hehehe

selamat hari raya kak!

Mr_Rizal said...

nurul... part one color lain, part two color lain... raya sungguh korang...

luna said...

Yea Yea Hafeez ada banyak baju raya :)
Comel...