Tuesday, December 29, 2009

* (^_^) & Hafeez *

Aku agak sibuk skit akhir2 ni.
Tgh menyiapkan project mega...hmm mega la sgt.
Tgh menyibukkan diri menyiapkan rumah baru kedai chumel ku sayangbabyibu.com dan juga sambil2 men'transformasi'kan umah pink aku nih.

Kalu kalians pasan ler kan, sejak akhir2 ni ade perubahan wajah umah pink aku ni.
Background suda tuka, header pun da baru...owh akak terharu bile ramai suka ngan header baru tuh.
Tomeeeiiiii...! (mcm tuan nye..huhuhu)
3 hari weh, akak wat header tu cam nak nangis.
Nak nangis sebab feez p delete header yg da siap nak upload.
Maka dgn hati yg cedera parah ku terpaksa buat balik...fufufu

Memula igt nak letak muka sendirik, mcm blog kalians tuh.
Tapi tersedar diri, ala2 malu2 meow plak nk taruh muka sendirik kat header.
Tu yg ganti kartun jek, lg pun akak x femes dik non!
Anak terunaku lg femes dr mak nye nih...hahaha

Yela, aku p mana2 org kenal feez dulu, br kenal aku, boley?
(wuuu wuuu..lari2 tekup muka kecilkan diri kat sudut lemari)
So, harap Kalians jgn plak tekejut beruk, igt salah masuk umah plak yer.
Transformasi ni akan berlaku sikit2 sampai masuk thn baru 2010.
Tahun baru, umah pun baru la kan :)

Aku ade hutang beberapa entri ni:
* entri ttg baby food permintaan kuehbangkit
* entri ttg breastpump permintaan pn.anum (by sms)
* entri ttg breastfeeding permintaan pn.ida (by sms)

Insyallah aku akan usaha siapkan info2 yg kalians perlukan tuh yer..harap bersabar yer...fufufu
Kepada yg nk bertanyakan soklan or wat request entri kat blog ni, bole tinggalkan mesej kat shoutbox.
Lg cepat sms aje.
Email pun bole, tapi aku jarang buka email tu senanye..huhuhu.
Ade yg ku lambat reply email, mohon ampun dan maaf.
I'm sorry... (^_^)

Hokey, update pasal superstar sorg ni, sapo lg ..HAFEEZ!
Anak abah sorg ni makin manja giler.
Sejak kena sakat ngan ibu masa kenduri nikah mak teh ayaa ritu, feez bertukau jd ala2 sensitip plak.
(ku cerita di entri akan dtg)
Perkataan 'adik baru' la paling sensitip..Ooops!
OOOoo...xnak adik yer, feez xnak ibu lg la x sabar nak wat adik tuk feez tau!
muahahaha...kijam ibu!



Superstar berposing tuk peminat nye!


Sib baik xnmpk peyut muncit..huhuhu


Baik nye anak abah ni, suapkan abah mase tgh drive yer...aaaaummm


Siap ngan mulut2 feez nganga, sungguh2 soh abah buka mulut luas2.

Wajah2 budak chomot yg sensitip + sentimental sejak akhir2 ni.
Feez, xnak ibu bg adik, soh ler mak ngah n mak teh cepat2 wat adik tuk feez...huhuhu.